Wonderbra. biustonosz prosto z kobiecych snów oraz marzeń.
Marka słynąca z jakości i solidności
Wonderbra jest znaną powszechnie występującą marką z wieloma tradycjami. Jej początki sięgają roku 1935, kiedy to firma powstała w Stanach Zjednoczonych. Natomiast w 1963 roku projektant Louise Poirier konstruował pierwszy na świecie stanik push up.. Stanik ten na zawsze zrewolucjonizował/ zmienił kobiece przemyślenia na temat bielizny. W roku 2009 marka wypuściła światowy bestseller pośród biustonoszy o nazwie: Perfect Strapless, czyli stanik z zastosowaną technologią hand shaped, niewidzialne rączki), które unoszą biust do góry. Natomiast w już roku 2010 amerykański koncern damskiej bielizny stał się autorem kolejnych hitów takich jak: stanik Full Effect, który powiększa biust aż o dwa rozmiary.
Pochlebne opinie o marce, gwarancją jej sukcesu
Według opinii wielu kobiet marka jest doskonałym wyborem dla każdej kobiety. Niezależnie od rozmiarów jej biustu. Produkty firmy zaspokoją wymagania nawet najbardziej wybrednych Klientek.
Historia marki z USA
Kojarzysz markę Sprawdź razem z nami, dlaczego odniosła taki sukces, odkryj najciekawsze modele biustonoszy i sprawdź jak idealnie dobrać dla siebie ten element bielizny.
Przepis na sukces
Pierwszy stanik z damskiej kolekcji bielizny- w czasie powstania najsłynniejszej marki świata, mowa o. modelu 1300 ujrzał po raz pierwszy światło dzienne 55 lat temu w Quebecu w Kanadzie. Pierwszy model stanika zrewolucjonizował bieliźniany kobiecy rynek. Dzięki zastosowanej specjalnej konstrukcji, wykonanej z 54 elementów, Wówczas to Louise Poirier stworzyła legendarny, słynny biustonosz z efektem push-up, który zdolny był powiększać kobiece piersi. Marka musiała jednak poczekać na sukces. Dopiero ich biustonosze stały się popularne i powszechne u progu lat 90. XX wieku. Dzisiaj wiele kobiet nie wyobraża sobie własnej garderoby damskiej bez dobrze dopasowanego i idealnie podnoszącego biust stanika. Światowa potęga, twórca biustonoszy zainwestował także w niezwykłe, zabawne i przyciągające wzrok kampanie reklamowane swoich produktów.
Najnowsze komentarze