Zdjęcia jedzenia – kilka porad dla właścicieli restauracji

Chcesz zachęcić klientów do odwiedzenia swojej restauracji? Najprostszym sposobem jest przedstawienie swojej oferty wizualnie, czyli za pomocą zdjęć. Fotografia żywności może pomóc w promocji restauracji na wszystkich mediach społecznościowych i skutecznie zaprezentować swoją gastronomiczną markę. Oto kilka wskazówek dla właścicieli restauracji:

  • używać wysokiej klasy obiektywów i posiadać sprzęt fotograficzny,

  • fotografuj jedzenie w naturalnym świetle,

  • naczynia i akcesoria powinny pasować do koloru i stylu potraw,

  • zwróć uwagę na wszystkie elementy na zdjęciu i dokładnie przemyśl kompozycję,

  • potrawy na talerzach przedstawić w taki sam sposób, w jakim zostaną zrobione dla Twoich gości,

  • tworzyć atrakcyjne, kolorowe dania.

Bez względu na to, czy jest to menu papierowe, czy strona internetowa gastronomii, to na pewno zdjęcia jedzenia powinny być profesjonalnie sfotografowane. Jeśli zdjęcia dokładnie odzwierciedlają dania, które później zobaczą Twoi klienci, nie będziesz musiał się martwić o negatywne opinie.

Wypożyczalnia sprzętu fotograficznego

Wypożyczając sprzęt, masz gwarancję jego wysokiej jakości. Jest regularnie serwisowany i sprawdzany przez doświadczonych techników, dzięki czemu jest wolny od wad i usterek i może być używany zgodnie ze specyfikacją i w najlepszy możliwy sposób. Wypożyczalnia sprzętu foto stała się w ostatnich latach coraz bardziej popularna, a liczba osób z niej korzystających sukcesywnie rośnie. Profesjonalny sprzęt fotograficzny można wypożyczyć od ręki. W sytuacji, gdy próbujemy czegoś nowego, nigdy nie należy od razu podejmować decyzji o zakupie własnego sprzętu. Oczywiście lepiej wypożyczyć konkretny model, przetestować go samodzielnie, popracować z nim i przekonać się, czy warto.

Fotografowie kulinarni – kiedy są potrzebni?

Kiedy warto zatrudnić fotografa żywności lub kogoś, kto specjalizuje się w fotografii żywności? Na pewno przyda się ktoś taki, jeśli Twoja restauracja ma stronę internet ową i chcesz uatrakcyjnić menu lub stworzyć galerię. Apeture Studio to firma złożona z młodych, zmotywowanych ludzi, którzy potrafią profesjonalnie fotografować jedzenie. Choć wiąże się to z dodatkowymi kosztami, jest to inwestycja, którą powinno się uwzględnić w swoim planie marketingowym. Coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z wpływu, jaki dobra fotografia może mieć na wizerunek ich firmy. Warto promować swoją restaurację, bar czy biznes gastronomiczny za pomocą fotografii jedzenia, aby zaprezentować potencjalnym klientom swój biznes z jak najlepszej strony.

Author: fotofilmkadr.pl