System reklamy Test

Apetyczne zdjęcie – fotografowanie potraw. Fotografowanie żywności

Komu z nas nie zdarzyło się, że kupił dany produkt tylko dlatego, że skusiła do fotografia w ulotce. Posiadają one wielką moc, zwłaszcza wśród tych, którzy są w stanie wyobrazić sobie, że to, co widzą w postaci kawałka papieru i nadrukowanego na nim tuszu, to w rzeczywistości wizja, którą jest o krok od realizacji. Wystarczy, że kupi się składniki, z jaki przyrządzono danie, a następnie wykona przepis.

Dla wielu fotografowanie żywności stanowi spore wyzwanie, gdyż odbiorca nie angażuje tylko wzroku w czasie oglądania takiego zdjęcia, to również zmysł powonienia, kubki smakowe, które pamiętają podobny smak czy też słuch, który pamięta, jak pod wpływem noża kruszyła się chrupka skórka świeżo pieczonego chleba. Trzeba pamiętać, że wszystkie te czynniki spełniają ważną rolę i żadnego z nich nie należy zaniedbywać.

Jednocześnie strategicznym elementem każdej kampanii reklamowej, której centralny punkt stanowi fotografowanie potraw, jest odpowiednia oprawa i uwidocznienie korzyści, jakie płyną z zakupu produktów składowych przepisu. To obietnica, jaka płynie od strony kucharzy, którzy przygotowują smaczne potrawy na użytek reklam.

 

Author: fotofilmkadr.pl